Onze strategie: Blue Agenda

De “Blue Agenda” bepaalt de koer voor onze toekomst.
Stefan F. Heidenreich, Voorzitter van de Uitvoerende Raad van Beiersdorf AG

Oog voor de noden en wensen van onze consumenten, een gedisciplineerde aanpak van merkbeheer en innovatiegericht onderzoek- en ontwikkelingswerk maakten Beiersdorf tot wat het vandaag is. Toch willen we in de toekomst nóg beter doen, stap voor stap, om het bedrijf duurzaam te zien groeien. Onze visie? De nummer één voor huidverzorging zijn in onze relevante markten en categorieën! Ons kompas is onze Blue Agenda. Ze werd in 2012 in het leven geroepen en bepaalt de koers die we varen om de uitdagingen van de toekomst aan te kunnen. Ze helpt ons met de inlossing van onze doelstellingen. Dit strategische programma is toegespitst op een versterking van onze merken en vernieuwende kracht, een uitbreiding van onze aanwezigheid op opkomende markten, en op onze toegewijde werknemers.

Blue Agenda in een notendop